tisdag 18 september 2012

Kurera sig.

Åkte till jobbet imorse och gick sen omkring som en sengångare hela förmiddagen och lyssnade på min kropp som skrek TRÖTT ONT FÖRKYLD GÅ HEM OCH SOV! tills jag avslöjade den här inre krisen för chefen som skickade hem mig 3 timmar tidigare. Innan dess hann dock A komma förbi med en flaska vatten, en dubbelnougat och en kram som värsta hjälten och då kändes livet lite lättare.
Nu ligger jag i sängen, ute försiggår något slags skyfall och jag har en trave nya böcker på sängbordet.

Häromdagen utropades Linn till guru i sitt kommentarsfält efter att en av hennes läsare plockat upp boktips och blivit litteraturknockad. Och jag är väldigt benägen att hålla med. Varje möte med Linn resulterar att jag går hem och beställer en massa böcker.


De till vänster är Linns tips, de andra mina. Den vänstra sidan ser något piggare ut, kan man väl säga.
Nu ska jag läsa. A går in och ut ur sovrummet och drar hipp hipp-skämt. Allt som det ska mao.

Inga kommentarer: