tisdag 27 oktober 2009

Knappen





Idag är en famndag, ingen annanstans är värd att vara på. Vi äter mycket, ligger i sängen, läser. På eftermiddagen släpper en fördämning av ljud, Knappen jollrar och wailar som om det är det här ögonblicket han väntat på i veckor. Få ljud har någonsin varit så sköna.

Bilder från imorse. De fick mig att tänka på Massive Attacks gamla bortglömda helt underbara video. Det känns helt overkligt att tänka att det bara är drygt 9 veckor sen Knappens hela värld såg ut typ så här:


9 kommentarer:

Josefine sa...

Åhh vilken liten söt knapp du har! Och den där videon har jag inte tänkt på på många många år. tack för att du påminde mig. Älskade den då. Älskar den nu med upptäcker jag.

Sofia sa...

Tack! Han är vår knapp-prins :)
Ja! Jag blev så glad när jag kom att tänka på den! Har haft mycket musik-nostalgi den här veckan och det bara fortsätter och fortsätter. Mys!

matilda sa...

han är finast!!! <3

Sofia sa...

tänk att just vi fick den finaste bebisen! ;)

Linda sa...

åh knappen...:) så söt.

Pialotta sa...

Knappen, så gullig han är och vilket minne:-) Gott Nytt År till dig:-)

Sofia sa...

Pialotta: Ja, verkligen! Det är häftigt att veta att det här året kommer aldrig att försvinna i mängden!
Gott nytt till dig med!

Maria sa...

Grattis till bebisen! Sååå söööt!
Gott Nytt År!

Sofia sa...

Maria: Tack! Gott nytt!