torsdag 25 april 2013

Hopp om preggostil ändå!

Men alltså, kompisar! Ni är bäst. Tack för alla tips om mammakläder! Känner mig inte alls lika tungrodd som i förmiddags när jag övertygat mig själv om att ett par mammajeans kombinerat med A's samlade t-shirts var mitt enda hopp. Har undersökt utbudet och beställt en klänning och en tröja från asos.com. Nej, det är inte jättekul men måste ändå hålla med Katta Kvack: det fanns iallafall några godbitar. Har också bestämt mig för att investera i ett par snyggjeans från glammom.se, som visserligen är ganska dyra men när jag väntade Knappen så var det plaggen jag faktiskt la ut lite pengar på de jag trivdes bäst i och använde absolut mest. Och att döma av utvecklingen hittills så kommer jag behöva något som jag känner mig lite fin i. Jag väger mig inte för det är bara ångest men det står väl ganska klart redan nu att summan av kardemumman kommer att vara mer än sist iallafall.
Och nej, jag ska försöka att inte tycka att det är ASJOBBIGT. Vill man ha bäbis får man lida pin, eller vad man säger.

Inga kommentarer: