måndag 3 december 2012

Jahapp.

Har lagt en råsnygg fåtölj i varukorgen på en hemsida som säljer råsnygga möbler och har svävat med avtryckar fingret ovanför "gå till kassan"-knappen i kanske ungefär exakt en timme nu. Kan man göra så nu för tiden? Köpa en fåtölj på datan klockan tio en måndagkväll? Får man ens det?
Jag vet inte men imorgon ska Knappen kanske vara hemma och ha ont i halsen och jag ska fortsätta rita insekter och läsa The Twelve och fram tills dess ska jag sova på den bisarra saken och risken att jag kliver upp mitt i vargtimmen för att köpa den där möbeln är överhängande stor. 
Lite sånt håller jag på med. Hej på er.


2 kommentarer:

Lisa sa...

Men jösses! Vad fantastiskt fint du ritar! Är det ditt jobb, att rita så där fint?
Köp möbeln, du är värd den!
/Lisa

Sofia sa...

Lisa: Tack! Vad roligt! Näe, det är inte mitt jobb. Kanske någon gång i framtiden?
Köpte den! Yay!