söndag 9 december 2012

Avslutar kvällen med heder.

Obs att jag ska jobba hela nästa vecka plus helgen och bara är ledig på onsdag. I julhandel. "Högsäsong" brukar inte beskriva ens hälften av hur den här veckan i december brukar vara. Det är den veckan då det räcker att någon annan tagit den sista clementinen på kontoret för att man ska börja gråta på fredagseftermiddagen. Men det är roligt också. Om man inte är förkyld, vilket jag råkar vara. MEN jag ska inte klaga för på min lediga dag kommer grannen över med hälften av sina barn för då ska vi ha pysselbonanza i mitt rum. Detta är ett önskemål från hennes 9-åriga styvdotter. Hur fint att ha blivit upphöjd till pysseltant av grannungarna?!

(Klart mäktigare än det korsdrag jag framstod som när bärgningskillen för en stund sen kom och i vanlig ordning löste DEN TRASIGA BILEN!!! med att typ fingra lite här och fingra lite där och så var det klart. Varför gör den där jävla bilen så här mot mig! Får som vanligt hindra mig själv från att stå och desperat skrika "Jag är inte dum i huvudet EGENTLIGEN!" efter honom när han åker iväg. Så. Slut på klag och skäms.)
 

Inga kommentarer: