onsdag 21 november 2012

Tjena blixten.

De där antagningsproverna jag håller på med. Eh. Det var visst förra årets. Hoppsan.
När jag nu efter någon månads tandagnisslan var klar med den första och skulle läsa instruktionerna för nästa så var de poff; borta! och kvar var ett meddelande om att arbetsuppgifterna för läsår 13/14 (duh!) publiceras senare i veckan...

Jag får helt enkelt anta att jag i min iver helt förlorat min läskunnighet. Och viss värdighet i ju med detta pinsamt amatörmässiga misstag. 

Iallfall, nu går vi vidare. För att det hela inte ska vara för inte så lägger jag upp dem här då, i denna kärleksfulla slasktratt. Okej, uppgiften var att göra en serie om si och så många rutor med valfri teknik utifrån världens kortaste roman som lyder (ungefär): "När han vaknade stod dinosaurien kvar i rummet".

Voilà:



 
 


Japp. Det var det. Jag har fotat, ritat, klippt och klistrat. Här är lite närbilder.









Och nu: gör om, gör rätt. Hepp.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Men gu vad fint!! Förstår att du gillar att rita, fota mm. Hade nog jag också gjort om jag varit så duktig på det! Vet att övning ger färdighet osv men vissa har mer talang än andra, så är det bara.

Pea sa...

men guu så fint!

Sofia sa...

Anonym: Tack för fina ord! Det är övningen som är det tröga, när det man gör inte alls blir som det man ser i huvudet. Så är det för mig säkert 7 gånger av 10. Det gäller att inte ge sig!

Pea: Tack snälla!

Anna Charlotta sa...

Proffsigt!

*stolt*
*känner ju nästan dig*
*öööh, jag läser din blogg i varje fall*
*gills det när du blir berömd??*

Pls?

Anonym sa...

Så snyggt! I lov it :-)
Kram Karin

Sofia sa...

Anna Charlotta: Gills såklart! *har ödmjuk framtidstro**hehe* Tack!

Karin: Åh, vad roligt! Tack!

inte skyldig sa...

Så himla himla snyggt!