tisdag 11 september 2012

A recenserar mina val del 3.

När jag säger "ful" och talar om kläder och framför allt kläder jag köpt, då är "ful" ett mycket flytande begrepp. Så när jag visar upp mig för A igår och säger: "Kolla vilka fula byxor jag har köpt!" då är "Ja, de var inte särskilt vackra" följt av ett bestört "...men det är väl mjukisbyxor, va?" kanske inte det jag menar. "Eh, nej", svarar jag.
Vi har inte alltid samma referensramar, kan man säga.

För övrigt har jag löst sidobordsproblemet som syns i bakgrunden. Mycket nöjd.

(Del 1 och 2).

5 kommentarer:

Josefine sa...

De fula byxorna är skitsnygga! Exakt såna som jag älskar. Världens skönaste samt finaste.

anna sa...

X3mt snygga.

Sofia sa...

Josefine: Och de var så SJUKT sköna men efter att ha provat dem hemma och blåst upp magen allt vad jag kunde men insett att nej, de ÄR för stora så lämnade jag tillbaka dem. Snyft.

anna: Verkligen. Och tack för pepp!

Limpy sa...

Åh, vet nu vad jag ska bygga sidobord av. Tack!

Sofia sa...

Limpy: My pleasure! (ÄLSKAR det där bordet.)