lördag 31 december 2011

Lite grejer så här på nyårsaftons morgon bara.

Det blir inget inlägg om Kathryn Stocketts "The Help" men den var bra, den perfekta mellandagsboken.

Nu har jag och Knappen varit uppe i snart 2 timmar och det är fortfarande jättemörkt ute. Ska det vara så här?

Knappen ska vara hos mamma idag medan vi donar och nyårsfixar. Jag tänker sno en av de timmarna och SOVA. Jag älskar sova.

Knappen pekade just på Dinosaurietåget på Bolibompa och sa "Jag älskar det".

Eventuellt säljer jag den där jackan idag. Var till mitt stora förtret tvungen att lägga ut den på blocket men killen som jag ska träffa kan skriva mail med både punkt, stor bokstav och radbrytning så det bådar ju åtminstone gott.

Vi hörs.

2 kommentarer:

S.W sa...

Lustigt, jag läste också Niceville i mellandagarna :)

Sofia sa...

S.W: Åh! Vad tyckte du då?!