torsdag 22 december 2011

Fanns det något vardagsevent jag skulle facebooka så är det det här.

Och min kille bara: Idag ska du få din födelsedagspresent! och så åker vi till Gustavsbergs porslinsfabrik, kliver in genom dörren till det som närmast kan betraktas som heaven on earth och han säger Vad vill du ha?! och jag primalbräker Ugh! Ugh! och *går loss*.
Igår bakade han bullar också. Nu är vi hemma igen och det enda som saknas är en Do not disturb-skylt till kaffet.
Jag älskar att fylla år. *oblyg*

4 kommentarer:

Johanna sa...

Grattis! Låter sjukt fint, hur kunde du välja?

Sofia sa...

Johanna: Hade siktet inställt på kaffekoppar och liksom went from there. Funkade mycket bra!

Nipe sa...

Åh, vilken present! Ja jisses, jag hade nog gjort på mig i rena euforin.

Sofia sa...

Nipe: Det var bara att knipa och välja. Helt sjukt bra present faktiskt.