fredag 21 oktober 2011

Bloppis.

Eftersom jag hatar blocket men inte orkar hamstra mer grejer så tänkte jag försöka mig på en minibloppis. Lagom till att det var premiär på att skrapa frostig bil imorse (gah!) så säljer jag Knappens gamla dyrgrip Kaxs-overallen. Alldeles sprillans skick, snygg och röd med tuffa/arga reflexer och himla smart avtagbar luva (också med tuff/arg/förvånad(?) reflex). Handledsmuddar med tumhål och under-foten-band med knappar så man kan justera längden. Sa jag att den var röd och snygg? Storlek 86.
Hade lätt köpt en likadan i år om de inte redan var totalslut. SÅ bra är den. Nog med säljsnacket.
Nypris 699 kr. Ska vi säga 300?
Först till kvarn. Maila mig.

2 kommentarer:

LillaGrå sa...

Vill du köpa en likadan i storlek 92? Jag ska sälja en!

Annika sa...

Synd att jag inte visste tidigare, då hade jag slagit till direkt!