söndag 25 september 2011

Köpa in köpa ut.

Idag ska jag köpa saker.
Den här kjolen tex.
Och "Winter's bone" av Daniel Woodrell
och "The hunger games" av Suzanne Collins.
Jag frossar i höst och blir köpgalen. Men vad ska jag göra, jag har ju väntat på det här hela året. Är det någon gång Äpplet skulle riskera att trilla dit på modebloggande så är det nu. Men det blir inget med det. Jag har ju projekt ingen-tv-(nästan) och ska läsa massa böcker och bli smart. (eftersom man inte kan vara modeintresserad och smart samtidigt, har jag hört.)

oktober 2010.

9 kommentarer:

Kevin sa...

Jag jobbar idag :D

Sofia sa...

Kev: Jag kommer!

Kevin sa...

Oh, jag vet inte riktigt när du kommer... men kan inte vi luncha!?

Sofia sa...

Kevin: Skulle vara himla trevligt men Knappen sover nu så jag vet inte alls när! Måste bli annan dag!

Kevin sa...

Haha, Knappen sätter agendan.

Punkt. ;)

egoistiska egon sa...

Snygg kjol! Precis läst ut Winters bone också, fast på svenska. Helt ok bok!

Sofia sa...

Kevin: Han gör ju det. Skulle gärna äta lunch med dig någon dag när han är på dagis så att man faktiskt hinner prata lite med varandra också, inte bara springa efter speedad Knapp!

Egoistiska egon: Hörde av en kollega att den skulle vara bra, men vi tycker jättelika ibland och superolika ibland. Du tycker alltså "helt ok". Låter inte särskilt övertygande! Om du skulle säga en måste-bok då?!

Pernilla sa...

Jag kastar mig in i diskussionen och säger att Winters Bone är en måste-bok. Liksom Hungerspelen. Jätte-kalas-bra-sträckläsningsvarning!

Sofia sa...

Pernilla: Skönt att höra! Hungerspelen börjar imorgon!