fredag 5 december 2008

"I eat life"


Tom Cruise. Han är numera officiellt min mardröm. Kanske den läskigaste människan jag vet. Kolla här.

Jag ville inte veta det där. Så många filmer ute ur matchen nu. Top gun. Cocktail. Magnolia.

Actors Studio på 9an. Konstpausernas mecka, Tom i sitt hemskaste esse. När det kommer till honom tror jag på allt jag hör. Det är väl klart att hans unge är nån slags space-messiah. Varför skulle hon inte vara det?
Allt snack om självdistans vad gälde Petter häromdagen; glöm det, Heeere´s Tommy!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Intressant att Tompan, John Travolta ( nu rök!en del av andra filmer...)mfl. kan snöa in på en nedrökt halvtaskig Sci-Fi-författare som drog sina usla alster ett varv till och skapade lite tomtar & troll (religion) av något så infantilt... och att synbarligen intelligenta individer köper soppan..... //liten bror



http://www.youtube.com/watch?v=H-C-wupe76E&feature=related

Sofia sa...

Vi diskuterade det idag, Travolta också, men honom gillar vi ändå, han är inte lika läskig utanför religionen. Tom skrämmer skiter ur mig vad han än pratar om.

Unknown sa...

men sen kan du bara slänga på tropic thunder och njuta så är gamle tom tillbaka på någon bana igen. fråga mig inte vilken.
tips, länka inte bort från din blogg om du kan undvika det. öppna ett nytt fönster istället.

Sofia sa...

jättekonstig tom. på någon bana.
jag vet, jag skulle vilja inte länka bort men har inte kommit fram till hur, eller ens om... återkommer.