fredag 24 augusti 2012

3.

Hej.

Jag har sytt en dörrstopp eftersom vår sovrumsdörr verkar leva ett eget liv och inte är intresserad av samarbete. Här hittade jag beskrivningen. Mkt praktisk och enkel om än lite för pilligt att få in i maskinen i sista momentet så jag fick freestyla lite. Sofia - dörren 1-0.

Knappen fyller 3 hela år idag. Halloncheesecake till frukost, "Ja älska tåta". Och så den där tefatstora förväntansfulla lyckan i ögonen när paketen kom fram. Jag dör vad fin han var.
Och så har jag förstått att vi nått en ålder då fiskdamm förväntas förekomma på kalas så idag har jag pysslat med det. Apropå det kom jag just på att det kräver ju ett spö så det måste jag gå och ordna nu.


3 kommentarer:

matilda sa...

åh jag hade velat varit med på kalaset! :/ får bli nästa år eller om vi har ett eget litet kalas för lillkussen igen :) kram storkussen M

matilda sa...

velat vara med*

Sofia sa...

Vi saknade er! Men vi tar igen det så snart som möjligt! Kram!