fredag 25 november 2011

Nu ska jag tametusan vinna.

Karin säljer helt sjukt fina bubbelhalsband i sin coola webshop. Det hon gör och säljer där är lite av min dröm. Inte att göra samma så klart, men att göra och att kanske ha liten webshop. Ska fundera på det. Till sen, med huset och lugnet och falla-på-platset.
Allafall. Nu lottar hon ut ett sånt däringa halsband. Jag har inte vunnit något sen jag drog en vinstlott i vårt förortscentrum när jag var 14 och vann tallriksunderlägg med foton av oljeriggar i solnedgång på. Det var 18 år sen. Tycker att det borde vara min tur igen.

4 kommentarer:

Jonna sa...

Finns tallriksunderläggen kvar? Får jag köpa dem av dig?!

Sofia sa...

Jonna: Är rädd att de försvann när vi tömde pappas lägenhet förra året om inte innan... Synd är det. De hade militärhelikoptrar i den där solnedgången också... Borde kanske aldrig släppt dem ur min åsyn.

Jonna sa...

Hur kunde du?! :)

Sofia sa...

Ja, since you put it that way. Hur fan kunde jag?...