söndag 20 maj 2012

Alla tummar för mig, okej?

Imorgon ska jag på provdag på en skola jag sökt till. Jag har ju bestämt att det är dags att skaffa mig ett "yrke". Har ett starkt behov av att kunna säga "jag är xxx" som sträcker sig något längre än "jag är asbra på att sälja romaner på pocket och häftklamrar". Är grymt avundsjuk på folk som har en titel.
Iallafall, eftersom jag är skräckslagen inför att jinxa det hela så vågar jag inte säga mer, men det kan ha någonting med till exempel den här bilden att göra:


3 kommentarer:

Hanna sa...

Jag tror på dig.

Oavsett vad du siktar på eller satsar på. Så vet jag att du fixar det. På ett eller annat sätt.

Vi hittar alltid rätt till slut.

Sofia sa...

Stiffy: Nu måste jag gå och lägga mig annars börjar jag fingrina. Åh, Stiffy. Kramen.

Johanna sa...

Jag håller tummarna även om jag inte tror att du behöver dem!

Lycka till, vad härligt att sikta på något nytt och bli inspirerad. Kram!