fredag 4 mars 2011

Recap.

Det bloggas dåligt, jag vet. Det bara liksom blir så. Jag skrev ett jättelångt inlägg om hur nästan alla mina födelsedagspresenter till A blivit magplask som vi kommer skämta om jämt förmodligen och hur vi gick på restaurang på kvällen och åt 7-rätters och A började njutningsblunda halvvägs in i andra rätten och slutade inte förrän det var dags att gå och jag höll på att klappa ihop av mättnad efter tredje men kämpade på och åt både röding och entrecôte och troligtvis också lite rått kött där av bara farten och kanske blev lite vimsig efter den där Irish Coffee-efterrätten och sedan hur A plötsligt åkte skridskor på sina finskor nedför vår glashala grusgång och fick "gå som Legolas" för att komma hem och ikväll åker vi till Finland med hans systrar och deras män och även om det är under tråkiga omständigheter vi ska dit så kan jag inte låta bli att le åt 6 barnfria småbarnsföräldrar på en Finlandsbåt.
Lite så är det. Vi ses.

2 kommentarer:

Josefine sa...

Det låter underbart! Jag längtar tills det är dags för vår nästa stora restaurangupplevelse. Mat alltså. Vilken bra grej det är! P.S. Hoppas mycket på att få höra om de där presenterna!

Sofia sa...

Ja, alltså, jag börjar fatta det där med matupplevelse. Förr fanns det bara mer eller mindre god mat. A försökte prata med mig när jag åt den där rödingen; det var helt lönlöst, jag zoonade ut bara, det var helt bananas!

Haha, ja, presentstoryn kommer säkert!