måndag 19 april 2010

Veckans favvo-inlägg

Frida tar ett mysigt initiativ och delar med sig av sina favorit-inlägg från den gångna bloggveckan och uppmanar till dito.
Jag börjar med just Frida och det inlägg som inspirerat till det här inlägget. Hon tänker så bra, Frida, och skriver så fint.
Little lion me skriver Kevin en underbar recension av en av mina häftigaste läsupplevelser och får mig att bli nostalgisk, lässugen och sådär uppfylld som riktigt bra litteratur kan få en att känna sig.
Idag skriver Miss Muffin roligt och förlösande om att bli förbannad på småsaker och sätter igång en lavin av anekdoter och irritationsmoment hos sina läsare. Mig inkluderad.
Och så Anna, en gammal kompis till A och en helt galet duktig fotograf. Hennes självporträtt kan jag glo sönder mig på, så fint är det.

Red: och för en del av er så är det här inlägget helt meningslöst då blogger inte kan få mina länkar att funka förrän efter typ ett dygn. Sjukt störigt, men se det som att tänka på lördagsgodis på en fredag. Eller. Typ.

Inga kommentarer: