måndag 26 oktober 2009

Sparkdräktsavund i sen oktober

Hade det inte varit för Knappen så hade den alldeles lagom mängden snor som min näsa producerar just nu varit en ganska mysig höstaccessoar. Inte tillräckligt för att störa min nattsömn men ändå så pass att rösten är något dov och nasal, och höjer den allmänna mysfaktorn ett par steg. (Så länge detta inte utvecklar sig till A´s precis överlevda förkylning med frossbrytningar, soffsovande och bebisavstånd)
Den här köpte jag till Knappen i veckan:
Hel pyjamas med dragkedja och muminmotiv. Den fanns ju inte i min storlek och jag måste absolut ha den, så nu äger Knappen den. Hur mycket skulle jag inte ge för att ha en sån själv nu! Det perfekta plagget för att fullända min bild av den perfekta hösten!

2 kommentarer:

matilda sa...

supersöt :P

Sofia sa...

Visst är den! Och just nu både spydd och bajsad på :)