tisdag 9 juni 2009

Världens mest försummade blogg

och dess blyga skara läsare får ursäkta frånvaron.

Uppdatering i korthet:

1. Ungefär så här mycket kunde jag se av mina fötter för ett
par veckor sen. Those were the days.

2. A ska spela med sitt gamla band Lions of Swe på Arvikafestivalen i juli. Det är tufft. Dessvärre överstiger tältliv för tillfället min fysiska förmåga så jag får helt sonika stanna hemma medan min baby rockar loss och är tuff alldeles själv i skogen. Och gå på Depeche.
Ni som har vägarna förbi värmeland du sköna, enjoy. Och hälsa från mig.

3. "...och så sitter man där ändå, i juni, och det är 15 grader varmt och man tänker Va fan! det ska ju vara sommar" minns jag klart och tydligt att jag sa till A i ett utbrott av missmod för någon månad sen. Om det hade varit så väl. Å andra sidan har jag en regnälskare på andra axeln som viskar: sweet. säng. bok. filt. mys.

4. Bäbis på väg. Tick tack. Det är det grymmaste som finns.

2 kommentarer:

matilda sa...

längtar också sjukt mycket efter knappen!!

Sofia sa...

:) bara lite sommarlov först, sen!