fredag 21 oktober 2016

Jag ska bara.

Idag har jag jobbat hemma. Det är verkligen en fråga om dagsform när det gäller hur bra jag är på det. Jag började redan på morgonen med att bjuda en annan hemmajobbande granne på lunch när vi sågs på förskolegården. "Ja! Men en jävligt kort lunch för jag måste jobba" sa hon och jag sa "bra, det borde jag med". Sen gick jag hem och googlade efter en artikel helt förgäves hela förmiddagen och var tillslut så lä på hela skiten att jag lagade mat sjukt långsamt i en timme innan hon kom. Vi åt en jävligt snabb lunch på 1,5 timme och efter det så la nippertippa upp en bild på en episk tisha på instagram som jag ju naturligtvis var tvungen att åka och skaffa i detta absoluta nu och inte en sekund senare.
Till mitt försvar kan dock sägas att jag lagt en hel del tid på att fundera över en uppgift i skolan och kommit fram till hur jag ska lösa den, plus experimenterat lite med det så helt värdelös har jag faktiskt inte varit. Äger däremot den episka GRL PWR-tishan nu och är övertygad om att den kommer att lösa alla problem.

Orelaterad bild Junior tog på mig i somras:


1 kommentar:

Jessie sa...

Klart en behöver en GRL PWR-tisha! :)