torsdag 5 december 2013

2013 års sämsta händelse.

Vi har varit ganska förskonade från jobbiga saker i år, iallafall sådant som sätter permanenta spår, som död eller sjukdom. Jag dråsade ner i någon slags ångest när jag blev gravid, trots att det var både planerat och önskat. Det kan ha varit hormoner, det kan ha varit... bara livet, men jag tyckte det var skitjobbigt. Skitjobbigt att ha ångest, skitjobbigt att ha dåligt samvete över att känna så inför ett väl övervägt beslut. Jag försvann från bloggen ett tag och här är vad jag mer hade att säga om det när jag kom tillbaka.

Jag har tagit mig friheten att modifiera bloggadventskalendern lite. Nu är den ett hopkok av Jennys, Bondhustruns och en gnutta min egen;

6. Bästa händelse
7. Detta hoppas jag händer 2014
8. Så här försökte jag göra samhället bättre
9. Bästa låt
10. Tv-serier jag tittade på
11. Skönaste skpande
12. Det bästa med Knappen & Junior
13. Det bästa med A
14. Något som gjorde mig riktigt stolt
15. Tips eller knep som jag vill dela vidare
16. Mitt jobb 2013
17. Bästa reseminnet
18. Min födelsedag
19. Det här önskar jag mig i julklapp
20. Bästa kompishändelse
21. Gråt
22. Bloggförälskelse
23. Gör det här bättre 2014 än jag gjorde det 2013
24. Så här tror jag att julafton 2014 kommer att bli

Okej, hej.

Inga kommentarer: