fredag 25 januari 2013

Under solen intet nytt.

Vi är "sjuka" idag. Knappen var lite hängig igår på dagis så vi stannade hemma och sov och kollade på film istället. Jag håller på att rita mitt allra första mönster, Knappen går runt med stavar eftersom han är "så gammal" och "har lite ont i benen", A spelar Bon Iver-låtar på sitt nya piano. I 1,5 dygn hade vi inget internet. Då tittade vi på dålig tv och jag kom på att jag kan sova jättemycket.
Annars tackar jag för matsäckstipsen! Barnet blev mätt och ingen behövde skämmas har jag förstått.
Det här inlägget är bara en reaktion på att vi fick internet tillbaka. Men jag kan åtminstone bjuda på det där rådjurshuvudet jag köpte för ett halvt liv sedan och lovade att återkomma till. 


7 kommentarer:

lilla S sa...

Stört att se sina egna gamla kommentarer på ett inlägg... Det gjorde sig bra där, du! Älskar kreativa smyckesförvaringar :D

Sofia sa...

lilla S: Gillar den också! Behövde dessutom ha en någorlunda legitim anledning att ha ett djurhuvud på väggen. Roligt att du gillar!

Mathilda sa...

Jag vill verkligen ha! Både huvet och halsbanden. Alltså....de där halsbandena!! Vill ha. Vart går jag?

Sofia sa...

Mathilda: Huvudet: Chilli. Halsband: Etsy.com och Designtorget. Kör!

Johanna sa...

Fantastiska halsband!

På Sunday Up market på Brick Lane i London finns sjuhukt många grymma halsband, tips tips om nån åker dit ofta eller så.

Men ehe, kanske lite lättare att gå in på the internetz ja.

Sara sa...

Gud detta är precis en sådan jag letar efter! Om du har var den nu 3 år senare och vill bli av med den så skicka ett mail till mig! ;)
saramoller@live.se

Sofia sa...

Sara: Önskar jag hade! Den föll i golvet och gick i tusen bitar tillslut :-( Köpte den på inredningsbutiken Chili dock om det kan hjälpa!