torsdag 10 februari 2011

En om dan - snöstorm


5 kommentarer:

Titti sa...

Ja. Snöstorm. Insnöad. Hemmafika med busstermosen. Ser fram emot kommentar till "Man utan minne". Den står min lista över böcker jag inte kan bestämma mig för att om jag ska läsa. Fin fredag!

Sofia sa...

Det var länge sen jag läste en bok så snabbt som "Man utan minne", hade jag inte haft Knappen som också behövde lite uppmärksamhet hade jag säkert bränt igenom den i ett svep igår.
Återkommer men det bådar onekligen gott!

Johanna sa...

Åh! Åh! Måste fråga om grytlapparna. Använder du ngt speciellt vadd mellan tygen? Eller kan man använda "vanligt"?

Sofia sa...

Jag använder grillvadd som man kan köpa på tygaffären, det är skitbra. Ganska tunt och med någon typ av lite plastig beläggning på ena sidan som tål värmen. Bra grej!

Johanna sa...

Bra! Ska köpa!