söndag 23 januari 2011

Den romantiska drömmens död #4

Allvarligt. Klännings-kvinnan är så dålig på att svara på mail att trots att det snart gått en vecka så har vi fortfarande inte lyckats bestämma hur vi ska göra. Att ställa fler än en fråga i samma mail verkar vara mer än hon klarar av att svara på. Börjar tröttna. Om jag inte passar mig kommer mitt nästa meddelande börja så här:
Whatever.
Nä, förresten, att skriva med punkt och versaler passerade vi någon gång i fredags. Alltså:
whatever

6 kommentarer:

Hanna sa...

Vad jobbigt! Man kan ju tycka att det borde ligga i säljarens intresse att rätta till ett misstag som kan ge dåliga vibbar till andra spekulanter.

Sofia sa...

Man tycker ju det. Det här har tagit så lång tid och hon har tjatat så mycket att jag tillslut gav med mig och behöll fel-klänningen OCH betalade frakt för den rätta.
Det grämer mig som fan, borde stått på mig men ORKAR inte.
Det var ju sista gången jag handlade där iallafall. Blä.

Hanna sa...

Du menar att du betalar för båda klänningarna?!

Sofia sa...

Ja, i princip. Jag betalar fullt pris för en och för den andra betalar jag "bara" fraktkostnaden. Det är helt bananas. Men när hon, trots att jag upprepade gånger bett om att få skicka tillbaka den, bara kom med alternativ som innebar att jag behöll fel-klänningen för en eller annat mindre summa, då pallade jag tillslut inte. Jag har gjort världens sug-affär och gett med mig. Det suger.

Hanna sa...

mwaoh. sugigt. :(

(förra kommentaren jag skrev här hade en synnerligen träffande ordverifiering - conan. var inte det symboliskt så säg? fram med din inre barbar!)

Sofia sa...

Yup. Sug.

Haha! Hade varit grymt. En flygbiljett, en träpåk, sen ska jag visa dem vart skåpet ska stå.