lördag 4 december 2010

Decemberlördag




9 kommentarer:

mikebike sa...

Det där ser nästan ut som hos oss. Men ni har mycket snyggare golv :)

CINDERALLEY sa...

Nämen titta, ungen läser Durrell! :)

Sofia sa...

mikebike: Ni verkar ha så fint hemma. Sjukt avis på er enorma bokhylla! Pilutta platsbrist :(

Cinderalley: Aldrig för tidigt att börja!

Josefine sa...

Ah.. lördagar alltså. Mycket bättre än måndagar. Och ja! Ert golv. Jag dör lite av avundsjuka.

Sofia sa...

Miss Muffin: Lördag bäst! Mm, det är lite fint, golvet ;)

emster sa...

vilka söta byxor lilla barnet har på sig!

Sofia sa...

emster: robotlångfjalingar. yey!

Anonym sa...

Wow, jag hoppas att du läser den där. Durrells prosa skulle kunna förlytta berg. Eller iallafall mitt.

Sofia sa...

Anonym: Alexandriakvartetten var min pappas favoritböcker, det är hans gulnade ex jag ärvt (kan bli helt sjukt sentimental över böcker :).
Det kanske är därför jag också är lite rädd för dem, hur kan de någonsin leva upp till vad jag tror om dem?
Förrförra sommaren hade jag bestämt att jag skulle ägna dem två veckors odelad uppmärksamhet, men det blev inte av, sedan kom bebis och det blev som det är med bebis.
Så jag väntar. För det är någonting som säger mig att jag bör ge dem mycket mer än den där trötta timmen läsning i sängen en vanlig onsdagkväll.
Eller?