söndag 4 april 2010

Påskägg




6 kommentarer:

Kevin sa...

Så länge sen. Otroligt länge sen jag målade påskägg. Lite längtan och lite nostalgi. Kanske lite avund också. De är fina :)

k sa...

Helt ljuvliga påskägg! Efter gårdagens egna upplevelse då vi stod stressade i trädgården ute hos mina föräldrar och målade med försök att vara kreativa blir jag mycket impad av dessa kreationer. Förgängligt är det dock. Hoppas de var riktigt goda! Glad påsk!

Sofia sa...

Kevin: Jag hade inte haft en tanke på det förrän mamma plötsligt ställde fram ägg och färg. Då var det bara att sätta igång :)

k: Tack! De står fortfarande i kylen, imorgon bitti tror jag att det är dags :) Glad påsk!

Fröken Blund sa...

Oj. seriöst.
väldigt fina kreationer. impad är jag.
glad påsk. försent men ändå:)

Josefine sa...

jäklar vad fina! vi påskpysslade ljuslyktor. men nån påskmiddag blev det inte. s:et var hos sin mamma på påskafton och vi var bara helt slut. känns löite deppigt att vi inte ens åt ett ynka litet ägg.

Sofia sa...

fröken blund: tack :) och det samma! (för sent)

miss muffin: ljuslyktor! låter ju jättefint! har fortfarande inte ätit upp dem, de står i kylen och lyser upp tillvaron för mjölken.