måndag 8 mars 2010

Inte en dag för tidigt

9 kommentarer:

sa...

Allvarligt?
Va faan?
Vad är så jäkla farligt med att åldras?
Alla andra gör ju det...

Sofia sa...

Ja, akta sej för att bli äldre!

Anonym sa...

Ett exempelt på livets nödtorft!

Motverkar de att just tänderna! inte blir äldre - utan bara allt runt omkring? Kan ju se Systeryster som en smått rynkig och transparant 78-årig tant (då är jag definitivt nedgrävd) - men kritvita mjölktänder?

Eller är detta reinkarnerande i sig, så om man bara drar i sig tillräckligt mycket så...? Eller är det en kombiprodukt - oralt dentalt såväl som hudkräm, typ?

Vi kommer nu alla lukta som tuggummi...?

Själv siktar jag på att bli vackert väderbiten, en läderväska typ Zeb Macahan - om Ni fjunisar ö.h.t minns denna hjälte?

//lb

K sa...

Två ord.
Oh.
My.
God.

Josefine sa...

Men alltså. Vad är det? Det är det konstigaste jag sett. Dessutom fattar jag verkligen inte. Tänderna? Vaddå antiage. Herre min je. Jaja. Bara man inte åldras. Bara man fortsätter vara rynkfri och mjuk som en bebis - det viktigaste i livet. Funderar på om jag aldrig ska lämna min lägenhet när jag ser den här bilden. Den här världen är bisarr.

Sofia sa...

Lb: Oh ja, vi minns, fjunen till trots. Pratade faktiskt om det igår, jag och A, att du är en typisk stiligare "touch of grey". Ser fram emot läderväskan dock. Då ska jag le stort med mina mjölktänder!

Scorpionen: Oh. yes.

Miss Muffin: Jodå förstår du, motverkar DE 5 TECKNEN.
Det här är faktiskt det värsta jag sett hitills. Det är så absurt att jag kände mig helt dumförklarad där jag stod.

Anonym sa...

Vi som inte köper budskapet, får vackert stå där med Corega Tabs och löständer i ett glas muggigt vatten när det är dags...

Det är nog så det skall förstås...?

AD & Copys är allt bra sjuka, ibland...

emster sa...

eh. va?

Josefine sa...

*måste gå och kolla om jag har rynkigt tandkött*