lördag 6 februari 2010

Surdag med lördagsmiddag

När jag sitter i bilen på väg hem från ica som gud glömde och till och med är surare än när jag åkte hemifrån, då skickar A pepp-sms. "kom i rövdana buggsam/jag vill gråta på ensam lubbest/min hand är grumlig". Ja, ni kan ju gissa vad det är som händer här. Och då slår det mig; för en person med ohejdbar orddiarré så är ju T9 det förlovade landet!

...tänkte jag då...

eh... Hur som helst.
Hur avslutar man en dag då alla varit på dåligt humör, trötta och tjuriga?
Löjrom och oxfilé. Funkar skitbra!

3 kommentarer:

sa...

Blev det nån kolasås då?
Ingen kan vara nere när det bjuckas på kolasås.

Sofia sa...

Nä, men sjukt mycket choklad och Vienetta (A's favvo). Lindt's vita choklad med cocos rekommenderas.

sa...

Ooo Vienetta. Vilken härlig 90-tals-flashback jag fick nu. Åh vad gott.