torsdag 19 november 2009

En kupp och ett slut

Blogger iscensatte någon slags kupp mot mig för en stund sen i form av teckensnitt-vägran. Halva inlägget som det skulle, halva i ett teckensnitt jag aldrig sett förr, än mindre valt själv. Det hela fortgick med sån envishet att jag helt sonika fick radera hela inlägget.
Så om det var någon som råkade förbi under pågående strid så fick den sig ett litet bubblarinlägg fullspäckat med snaskiga fördomar om författaren Sapphire och dennas (dennes?) roman Push.

Eftersom jag inte tänker återupprepa den dåliga karaktär som genomsyrade den fördomsfulla och helt ogrundade svadan, kan jag istället tala om att jag nyss läste och grinade mig igenom slutet på "Boktjuven". Riktigt. Riktigt. Bra.

3 kommentarer:

Anonym sa...

bjud på lite svada, kom igen. put it out there. svada på!

Josefine sa...

Oj, då får jag verkligen se till att läsa den! Ditt "en om dan" är så bra! :) Jag borde också börja med ett litet projekt. Vara lite aktiv och kreativ. Väldigt fina foton du tagit. Blev sugen på att gå och lägga mig i en skog när jag såg bilderna nedan. Men skogen som ligger närmst mig här finns det mest kanyler och engångsgrillar i så jag hoppar över det idag.

Sofia sa...

Ny svada kommer inom kort!
Miss Muffin: Tack, vad roligt! Sjukt nöjd med initiativet själv faktiskt, rekommenderas starkt!